Bootic.ro vă pune la dispoziție următoarele metode de plată:
Plata în sistem ramburs (la curier)
Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.
Plata cu Card bancar – MobilPay (Netopia Payments)
Această plată este efectuată în deplină siguranță prin intermediul MobilPay (Netopia Payments)
Știai că plătind cu cardul bancar, contribui la reducerea emisiilor de carbon?
Protejează natura și alege plata cu cardul iar noi te răsplătim cu minim 4.5 lei mai puțin la transport!
Plata este sigură și instantă prin procesatorul de plăți MobilPay (Netopia Payments); în plus, în caz de retur, banii îți ajung în cont mai repede.
După ce sunt completate toate detaliile de livrare, sunt 2 opțiuni:
Curier
EasyBox
Dacă se vrea livrare la EasyBox, se selectează această opțiune după care se selectează EasyBox-ul dorit prin apăsarea butonului „Selectează” din dreptul câmpului „Sameday Locker„
EasyBox (Locker) = acele „dulapuri” unde livrează și eMag.
Easybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare din toată țară.
Condiții de livrare la easybox:
Plata la EasyBox se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox.
Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii.
Livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 300lei iar costul de livrare pentru cele cu valori sub 300 de lei este de 11 lei.
În cazul comenzilor plătite cu card bancar la easybox, se aplică o taxă de procesare plată la livrare în valoare de 4lei. Dacă plata a fost făcută online, la plasarea comenzii, această taxa nu se aplică.
În situația în care la momentul livrării easyboxul selectat este plin, coletul va fi redirecționat către un alt easybox din apropiere. Acest lucru se întâmplă în cazul în care, după încercări repetate de încărcare a coletului, niciun sertar nu va fi disponibil. Easyboxul către care se va redirecționa coletul se află în proximitatea punctului de livrare selectat. Te vom informa atât înainte, cât și după redirecționarea coletului.
Ce trebuie să faci pentru a beneficia de acest serviciu:
Adaugă produsele în coș și procesul de finalizare comandă selectează modalitatea EasyBox/Locker, alege un Easybox dintre punctele de livrare din listă/hartă.
Când comandă ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR și un SMS cu codul PIN.
Ai 36 de ore să ridici produsele, cu excepția comenzilor livrate vineri (72 ore ) și sâmbătă (48 ore).
Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.